I'M BACK! :)

This content requires the Macromedia Flash Player 10.0.12. Get Flash
1 rating
  • Currently 5/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
73 Views
This content requires the Macromedia Flash Player. Get Flash
This content requires the Macromedia Flash Player. Get Flash
Share on Facebook Share on My Space Share on Twitter Digg it! Bookmark on Del.icio.us Share on Stumble Upon Share on Reddit

Feel like joining the discussion?

Just create an account on Domo Animate. It's free. If you already have an account, simply log in.

Ħéãrŧ
3601 views
Ħéãrŧ says:

2011-12-25 15:31:48

EVERBODY REMEMBERS YOU!Btw i changed my name...... again. (i used to be gir fan lol)

✌  Ⓘ〶ℤ  ⋐☀☋♫✞ⓡƴ   ◕‿◕
132 views
✌ Ⓘ〶ℤ ⋐☀☋♫✞ⓡƴ ◕‿◕ says:

2011-11-18 18:14:57

okay, NOW WHY DID YOU WANNA KILL YOURSEF? AND WHTA DID YOU DO?!

✌  Ⓘ〶ℤ  ⋐☀☋♫✞ⓡƴ   ◕‿◕
132 views
✌ Ⓘ〶ℤ ⋐☀☋♫✞ⓡƴ ◕‿◕ says:

2011-11-09 15:27:51

why did you try 2 kill yourself, and how??

bye pals
6534 views
bye pals says:

2011-11-02 14:22:35

YAY! I am too! <33
I missed yoooouuu!

ᙅᖇᓰᔕ♈ᖺᗩᒪ
2178 views
ᙅᖇᓰᔕ♈ᖺᗩᒪ says:

2011-10-23 12:33:23

Guys!
I didn't try to kill myself because of ''him''!

ᙅᖇᓰᔕ♈ᖺᗩᒪ
2178 views
ᙅᖇᓰᔕ♈ᖺᗩᒪ says:

2011-10-22 01:05:58

I ALSO MISSED U GUYS!:)

Haruhi
787 views
Haruhi says:

2011-10-21 17:53:36

OMG * cries * Y cristhal.....WUT happened?????
I noe I  am no tlike ur best friend bu tcan u tell meh????

✿funkygirl✿
6148 views
✿funkygirl✿ says:

2011-10-21 11:20:34

@ alayna

dont write stupid stuff liek that on random vids >:[

✿funkygirl✿
6148 views
✿funkygirl✿ says:

2011-10-21 11:19:28

AWSOME U R BACK YAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :D

ʎ s d o o l ɐ l ɐ l™
3060 views
ʎ s d o o l ɐ l ɐ l™ says:

2011-10-20 22:33:21

YEAH!!!! UR BACK!!!!

ᙅᖇᓰᔕ♈ᖺᗩᒪ
26
226
2,178
Joined: 4 Sep 2011
I'M BACK!
WHO MISSED ME...?
WHO REMEMBER ...
20 Oct 2011 I'M BACK!
WHO MISSED ME...?
WHO REMEMBERS ME.....?

26 Animations

226 Fans

 

Created on 2011-10-20

I'M BACK!
WHO MISSED ME...?
WHO REMEMBERS ME.....?

From the user